Kontaktirajte nas!

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

 

Spletna trgovina »www.premium-vodka.si« deluje v skladu s splošnimi pogoji Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot), priporočili Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov, ki urejajo internetno poslovanje.


1. PODATKI O PONUDNIKU OZ. PRODAJALCU
Spletno prodajo na »www.premium-vodka.si« izvaja podjetje Ravenna d.o.o., Tržaška cesta 133, 1000 Ljubljana, ravenna@amis.net.
Družba je vpisana v register pri Okrožnem sodišču v Ljubljani, št. vložka 1/32743/00, matična številka 1483323, družba je zavezanec za plačilo DDV (ID št. za DDV: SI62300709)

 

2. NAROČILA
Kupec odgovarja za podatke, ki jih je posredoval pri oddaji naročila. Prodajalec ne odgovarja za morebitne napake pri dostavi zaradi napačnega naslova. Po oddaji naročila kupec prejme samodejno potrdilo o oddaji naročila. Račun za naročeno in plačano blago bo kupec prejel ob dostavi skupaj z naročenim blagom.

 

3. CENE
Vse cene so navedene v evrih (EUR) in vsebujejo DDV (9,5% ali 22%), razen če je drugače navedeno. Cene, navedene ob izdelku, ne vsebujejo stroškov dostave.
Ponudnik si pridržuje pravico, da brez predhodnega obvestila lahko spremeni cene. Veljavna je tista cena, ki je objavljena na dan oddaje in zaključka naročila.

 

4. PLAČILNI POGOJI
Plačila se vršijo na naslednji način :
1. Plačilo po povzetju - je možno le s plačilom v gotovini ob prevzemu blaga. Kupec mora biti prisoten ob prevzemu.
2. Plačilo po predračunu - kupec prejme predračun na elektronski naslov ali fax ali po pošti, ki je naveden ob naročilu. Po plačilu predračuna bo blago odpremljeno kupcu v dogovorjenem roku.
3. Plačilo ob osebnem prevzemu na naslovu prodajalca - naročeno blago kupec lahko plača z gotovino ali plačilnimi karticami (Mastercard, Maestro, Visa, Diners, AmericanExpress, Karanta) in osebno prevzame na naslovu Tržaška cesta 133, Ljubljana. Po dogovoru mu lahko po izvršenem plačilu blago tudi dostavimo na želeni naslov. Stroške dostave krije kupec.

 

5. DOSTAVA
Dostavo naročenega blaga opravlja naš pogodbeni partner Pošta Slovenije d.o.o.
Blago se dostavlja v transportni kartonski embalaži. Blago, naročeno v spletni trgovini do 15.00 ure, bo Pošta Slovenije dostavila naslednji delovni dan (tudi ob sobotah, v kolikor Pošta Slovenije dostavlja na navedeno pošto). Če naslovnik ob poskusu dostave ne bo dosegljiv, se mu pusti obvestilo o času in kraju prevzema pošiljke. Za izgubo ali poškodbo pošiljke odgovarja prevoznik – Pošta Slovenije. Prodajalec bo v primeru poškodbe ali izgube pošiljke poslal novo pošiljko takoj po obvestilu. Kupec mora o poškodbi ali o nedostavljeni pošiljki obvestiti prevoznika in prodajalca. Ob poškodbi blaga mora kupec izpolniti reklamacijski zapisnik, ki ga zagotovi pošiljatelj.

Dostava je možna na naslednje naslove :

5.1. Domači, službeni ali katerikoli naslov, ki ga navede kupec v naročilu po Sloveniji, kjer je možen osebni prevzem paketa.

5.2. Dostava v paketomat Pošte Slovenije (naslovi se nahajajo na tej povezavi).
Samopostrežni avtomat omogoča prevzem paketa 24 ur/7 dni, naslovljene na PS Paketomat.
Kupec je o dostavi v paketomat obveščen:
- zjutraj pred dostavo: e-obvestilo (tvoj paket je na poti…)
- ko je paket vložen v paketomat: e-obvestilo + SMS (paket čaka na prevzem, vsebuje pin kodo in QR kodo za odpiranje omarice);
- ko je paket vročen: e-obvestilo (hvala, da si izbral paketomat)
- ko je paket 24 ur v paketomatu: e-obvestilo + SMS (tvoj paket čaka na prevzem, vsebuje pin kodo in QR kodo za odpiranje omarice)
- tretji dan, ko poteče rok za prevzem: e-obvestilo (iztekel se je rok za prevzem paketa)
- ko pride paket iz paketomata na izročilno pošto: e-obvestilo + SMS (paket te čaka na pošti)).
Pri naročilu paketa v paketomat Pošte Slovenije kupec navede naslednje podatke :
Ime in priimek
PS Paketomat SIP + številka paketomata
Ulica in hišna številka
Poštna številka in kraj
GSM, e-naslov


Kupca čaka paket v paketomatu 3 dni, na izročilni pošti še nadaljnjih 5 dni.
Na PS Paketomatu je omogočeno plačilo odkupnine izključno s plačilno ali kreditno kartico.
Vse o paketomatu Pošte Slovenije najdete na tej povezavi.

5.3. Dostava na bencinske servise Petrol po Sloveniji
Kupec lahko naroči svoj paket na naslednje bencinske servise Petrola po Sloveniji , kjer je omogočen prevzem paketa v okviru njihovega delovnega časa.
Pri naročilu paketa na BS Petrol kupec navede naslednje podatke :
Ime in priimek
Bencinski servis Petrol
Ulica in hišna številka
Poštna številka in kraj
GSM
Paket bo na Petrolu 8 dni, po tem roku ga Petrol vrne pošiljatelju.
Na BS Petrol je omogočeno plačilo odkupnina izključno z gotovino.
Več o splošnih pogojih za sprejem in izročanje pošiljk na BS Petrol najdete na tej povezavi.

 

6. STROŠKI DOSTAVE
Strošek dostave se obračuna glede na težo pošiljke, v ceno sta vključeni storitvi pazljivejšega ravnanja in odkupnina. V primeru plačila po predračunu na TRR prodajalca, stroška odkupnine ni. V veljavi je cenik Pošte Slovenije z dne 22.09.2016.
Masa - Cena v €
do 2 kg - 6,13 €
nad 2 kg do 5 kg - 7,13 €
nad 5 kg do 10 kg - 8,29 €
nad 10 kg do 15 kg - 9,45 €
nad 15 kg do 20 kg - 10,61 €
nad 20 kg do 25 kg - 12,13 €
nad 25 kg do 30 kg - 13,57 €

 

7. VRAČILO BLAGA
Kupec ima pravico vrniti blago v roku 15 dni od prejema pošiljke. Reklamacijo sporoči na elektronski naslov info@premium-vodka.si. Prejeto blago mora kupec vrniti v originalni embalaži, nepoškodovano in v nespremenjenem stanju v roku 5 dni od obvestila o vračilu blaga.
V primeru, da ima dostavljeno blago stvarno napako, ima kupec pravice in obveznosti v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (Ur.l.št. 20/98 s spremembami).
V kolikor so ti pogoji izpolnjeni, prodajalec vrne kupnino kupcu najkasneje v roku 5 dni na njegov osebni transakcijski račun, ki ga ta sporoči prodajalcu v obvestilu o vračilu blaga.
Stroški pošiljanja reklamiranega blaga so breme kupca. Prodajalec bo kril stroške reklamiranega blaga le v primeru vračila zaradi dostave napačnega blaga t.j. če kupec ni dobil izdelkov, ki jih je naročil.


8. VARNOST
Prodajalec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

 

9. VARNOST OSEBNIH PODATKOV
Prodajalec se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov. Ti bodo uporabljeni izključno za vodenje računov, ponudb in ostale potrebne dokumentacije in jih ne bo posredoval tretjim osebam.

 

10. PRITOŽBE IN SPORI
Prodajalec je dolžan vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Prodajalec si bo prizadeval, da bo v čim krajšem možnem času obravnaval pritožbo in o tem obvestil kupca. Prav tako si bo prizadeval, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V kolikor se morebitni spori ne morejo rešiti sporazumno, je pristojno sodišče v Ljubljani.

 

11. OPOZORILA
Mladoletnim osebam je prodaja alkoholnih pijač prepovedana, zato mora biti kupec polnoleten v času oddaje naročila. V nasprotnem primeru prodajalec takoj odstopi od prodaje blaga.
Če dostavljalec dvomi, da je oseba, ki prevzema naročeno blago, polnoletna, sme za preverjanje polnoletnosti zahtevati osebni dokument.
Ministrstvo za zdravje opozarja : prekomerno pitje alkohola škoduje zdravju.

Ravenna d.o.o., Tržaška cesta 133 1000 Ljubljana T: 01 620 93 51, E: info@premium-vodka.si